Hymna diabetikov

20.09.2014 00:38

Názov projektu : "Ruka v ruke s diabetom"

Termín natáčania : 20. 09. 2014 (sobota) od 7.00 do 17.00 hod. Bratislava

Hlavný garant : Slovenská diabetologická spoločnosť

Spev : herečka Zuzka Haasová a Jozef Pavlusík, víťaz súťaže ČSMT 2012.

Text slovenskej verzie DIAHYMNY : spevák  Miro Jaroš

Režisérka: Monika Haasová

Kostýmy:   Iveta Haasová

Kamera :    Jakub Sewald

Organizačné zabezpečenie : Janka Pavlusíková

Slová DIAHYMNY:

"Ruka v ruke kráčame

Máme spolu vážny vzťah

Dôverne sa poznáme

Nemáme zo seba strach

Jedno povedať ti chcem

Ľahko s ňou žiť dokážem

Nie si tu na svete sám

Cukrovku tiež mám

Lekár povedal, že vysoký cukor
v krvi mám

Najprv som sa bál, čo to znamená
a či to zvládnem sám

Vravel: inzulín, pohyb a jedlo to
je ideál

Ruka v ruke kráčame

Máme spolu vážny vzťah

Dôverne sa poznáme

Nemáme zo seba strach

Jedno povedať ti chcem

Ľahko s ňou žiť dokážem

Nie si tu na svete sám

Cukrovku tiež mám

Teraz všetko viem, už sa nebojím, smiem
ti povedať

S inzulínom, jedlom
a pohybom, viem správny cukor mať

Nič mi nebráni naplno žiť aj keď
cukrovku mám"

ilustračné foto